sobota 30. listopadu 2013

♡ Favorites for November ♡


Ahoj, je zasněžené odpoledne a já vám píši článek s názvem Favourites for November, a to jsooou Oblíbenci za Listopad. Jelikož už je 30.11 a zítra nám začíná prosinec, na který se velmi moooc těším.
21.12 budou mít svátek "Natálky" což jsem i já (:D) a nebude mi vadit když někdo popřeje :) naopak mě to moc potěší.
Co se týče vánoc tak na ty se těším asi nejvíc z měsíce, a asi mám takové tušení že ty vánoce strávím s Mamkou, Taťkou a Bráchou na Slovensku, u mé druhé rodiny. Dárků moc ještě nakoupených nemáme, to si necháváme na poslední chvilku protože jsou slevy! :D
No asi už bych se vrhla na ty oblíbence.



1. Krémový Peeling - Jako první je tedy Krémový Peeling který používám 1x nebo 2x týdně, protože prý není dobré to používat každý den. Aby vám to tu pokožku nějakým způsobem nevyžralo a tak to používám málokdy. Řekla bych že je to celkem dobrý peeling a jsem s ním spokojená.



2. Sprchový Gel, Pink Kiss - Druhým oblíbencem je Sprchový gel, Pink Kiss který má naprostou boží vůni. Líbí se mi i to balení, můžu opravdu doporučit, je skvělý!



3. Šampon na vlasy, L'oréal paris - Třetím oblíbencem tu je šampon na vlasy od značky L'oréal paris, který tento měsíc používám pravidelně a to asi 3x do týdne. Vlasy po něm nemáte tolik mastné ale mě se po tomto šamponu dělalo hodně lupů, to mě na tom nejvíce sklamalo. Jináč moc hezky voní a dlouho vydrží.



4. Krém na ruce, Avon - Tento krém jsem již ukazovala v nákupech, mám pocit a říjen od té doby ho používám skoro pořád. Párkrát jsem ho měla i ve škole a ruce vám hydratuje + nádherně voní.
Určitě ho ještě někde v Avonu seženete, je to taková vánoční edice, naprosto super!



5. The Rocket Volum Express, Maybelline - Tuto řasenku má snad každý, a jak se dočítám všichni si jí chválí jak je super a to já musím taky protože je dokonalá, dlouho vydrží dodá sexy objem řas (:D)
a víc to popsat asi neumím, má i hezké balení. Je to má nejoblíbenější řasenka za tento měsíc.



6. Nailpolish, Avon - A posledním oblíbencem je tento lak od Avonu, musím ho trochu ale zkritizovat. Moc dlouho zasychá na nehtech (:D) jináč je barva skvělá, ten lak vydrží dost dlouho a přijde mi to jako ta vánoční barva. Určitě si hodlám tímto lakem nehty nalakovat na Štědrý den! :)

Měla bych zase dotaz, Jaké máte oblíbence vy za tento měsíc?
Určitě mi pošlete do komentářů vaše blogy, které si teď ráda počtu u horké čokolády! :)
určitě se těšte na další článek, a na menší překvapení pokud vyjde.
zdraví Nath ♥

2 komentáře:

  1. Ahoj , já si za listopad asi nejvíc oblíbila korektor Fit Me! jinak máš pěkný blog... Můj blog: http://meyglassstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) o tom korektoru co jsi si oblíbila váhám taky :) slyším na něj chvály, a děkuju moc
      Nath

      Vymazat