neděle 1. prosince 2013

☆ My favourites movies on Christmas ☆

Hezký večer, dneska tu mám pro vás článek s názvem My favourites movies on Christmas! :)
dám vám sem pár filmů které na vánoce nejraději sleduji a ne jenom jednou, miluji to když si jedno zasněžené odpoledne lehnu do postele, zakryji se dekou, pustím si film a popíjím horkou čokoládu. Tyhle vánoce budou snad ty nejlepší :)


1. Malí rošťáci - Mezi první filmy patří tento můj oblíbený, je to takové více dobrodružné.
Ten film je o tom jak jsou dva sourozenci v jeden zasněžený den na letišti a chystají se na vánoce k tátovi, jenomže jejich letadlo kvůli silným sněhovým bouřkám nepoletí tak stráví vánoce na tom letišti s kamarády které si najdou. Jsou to poměrně strávené vánoce na letišti kde ty děti vyváděli hlouposti a problémy :D i když celkem dobrodružně. Určitě to bude stát za to aby jste si ten film shlédli a zasmáli se u něj protože je vážně super :D


2. Sám doma 1,2 - Další moje nejoblíbenější "komedie" je Sám doma 1,2 :D tento film netřeba nějak popisovat protože ho viděl snad každý, a je to naprosto skvělý a skvělý!
U téhle komedie se nejvíce zasměji, dokonce jsem to dnes koukala ale jenom polovičku. Toto si patří shlédnout na vánoce ! :)


3. Grinch - Třetím oblíbeným filmem je Grinch, ale toho vám taky nějak moc popsat nemůžu protože jsem to nikdy nedokoukala celé. Ale vím že byl strašně protivnej/hnusnej :D
A moc se mi ten film líbí, protože ta zelená příšerka Grinch je skvělá ♥
taky doporučuji shlédnout, určitě si ho o Vánočních prázdninách kouknu.

Prozatím bych řekla že tohle jsou tedy filmy, které se mi líbí na vánoce nejvíce. Určitě jich je více jenomže ono si to chce vzpomenout :) budu ráda když mi do komentářů napíšete který film stojí za to shlédnout :)
Těšíte se na Vánoce? Nath x :)

4 komentáře:

  1. Home Alone!! <3 Klasika proste! :)
    Pozývam ťa ku mne na malú súťaž: http://luccietips.blogspot.sk/2013/11/avon-shine-attract-lipgloss.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najlepší film ever :)
      určite sa zúčastim, Ďakujem :)
      Nath

      Vymazat
  2. Presne tieto vianočné filmy milujem :3

    OdpovědětVymazat