sobota 2. listopadu 2013

TAG: Co mě dělá mnou?

Dneska jsem se rozhodla udělat další TAG a to Co mě dělá mnou? Tento TAG jsem viděla u tipsbynicolette tak jsem si řekla proč ho taky neudělat, dnes to tedy nebude žádný článek s fotkami protože nemám foťák, půjčila si ho babička tak snad už zítra nebo v pondělí :)

1. Kolik měříš?
Mám pocit že nějakých 164-165 cm

2. Jaké barvy máš oči?
Modré

3. Kolikátého jsi se narodila?21.7

4. Jakých trendů se drží tvé oblečení?Nosím hlavně to co se mi líbí, nejradši mám teda hipster :))

5. Máš piercing/tetování?Nemám, ale určitě bych do budoucna tetování chtěla a ne jedno a piercing bych chtěla jenom do pupíku :)

6. Existují potraviny, které nemusíš/nesnášíš?Vepřové maso, a šunka :D

7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?
Far East Movement - Live My Life ft. Justin Bieber
Dirty Radio - Ground Shake

8. Zlato vs Stříbro?
Zlato !!

9. Jaké jsou tvé záliby?
Blogování, nakupování, teď už i točení a upravování videí, cestování, někdy čtení

10. Rtěnka vs Lesk na rty?
Rtěnka :)

11. Zima vs Léto?
Jednoznačně léto ! :)

12. Máš akné?
Ano mám

13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
Mastná i Suchá :D :))

14.Máš pihy?
Nemám

15. Jakou velikost mají tvoje boty?
39 někdy i 40 :D

Dnešní TAG mám za sebou, určitě počítejte s dalšíma TAG-ama
protože mě to celkem baví vyplňovat :)
mám pro vás jednu OTÁZKU: Máte něco společného semnou v tomto TAGU?
Nath x



4 komentáře:

  1. Pár věcí se najde. =) U 11, 12, 10 a dalo by se říci že i 13 =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé aspoň že někdo :)
      a třeba zlepšuje se ti akné po tom co používáš ? :)

      Vymazat
  2. Mám stejné 10,11,12,13, 15. :D :)

    OdpovědětVymazat