neděle 10. listopadu 2013

Shopping - Saturday

Ahoj takže dneska jsem si připravila další článek a jsou to nákupy.
Do města jsem nejela nakupovat já ale mamka chtěla něco koupit bráchovi, tak jsem si zašla hned vedle do drogerie. Moje první reakce když jsem přišla do DM tak jsem šla hledat Baby Lips, a našla jsem je tam hned tam na mě zářili. Toužila jsem po odstínu PINK PUNCH a po řasence ROCKET VOLUM a můžu vám říct že mám obrovskou radost že už mám konečne baby lips a tu řasenku, poté mi ještě došel koretor od essence tak jsem si ho vzala také.



Baby Lips + Rokcet Volum = 199,- kč
přijde mi to výhodná cena protože už jen baby lips se na e-shopech pohybuje okolo 130,- kč a rocket volum také, tak mě to vyslo levněji ! :)

A korektor stál 50,- kč

A kdo má také baby lips? Určitě vám na baby lips chystám recenzi, protože je opravdu skvělý a můžete se těšit.
Doufám že se vám článek líbil vaše Nath x

8 komentářů:

  1. Ahooj uděláš někdy TAG - každodenní líčení??? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pořád přemýšlím jestli začnu natáčet, nebo ne a jestli by se to vyplatilo :) ale určitě někdy udělám !! :) Nath

      Vymazat
  2. Samozřejmně jsem zapomněla napsat ve videu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenku mám stejnou, musím říct je fakt bombastická:) Krásný článek:))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten korektor mám. A presne ten istý odtieň : D
    A pochvaľuem si ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten korektor mi skor nevyhovoval, lúpala sa mi po ňom pleť ale začala som sa mazať krémom marinou a je to ovela lepšie čiže ho tiež chválim ! :)

      Vymazat