neděle 17. listopadu 2013

My Favourite Candles on Christmas!

Dneska jsem si připravila článek, něco málo o mých oblíbených svíčkách na Vánoce protože ty už nám pomalu klepou na dveře a u mě samozřejmě svíčky chybět nesmí!
Co se týče vánoc tak bych určitě udělala nějakou Giveaway byla by menší, taková "vánoční". Chystám pro vás i článek kde budou nějaké inspirace z mého pokoje a vánoční výzdoba.
Vrhneme se na ty svíčky:


Jako první svíčka je z IKEI, nedokážu moc popsat vůni ale je tam cítit vanilková zmrzlina s čokoládou nebo nějak tak a voní naprosto božsky!
Nekupovala jsem ji přímo v ikea obchodě ale od jedné paní která je prodává ale jsou dražší než v Ikee
když jsem viděla že tam má nové svíčky a více druhů tak jsem si nevzala jen jednu ale dvě a jsou to ty které mi nejvíce voněli a připomínali mi vánoce.
Jedna mě vyšla na pouhých 40,- kč i když je to levnější než v Kiku protože tam stojí svíčka necelých 50,-kč jako kdyby se zbláznili.
Tuhle svíčku si asi neplánuji zapálit, je mi škoda toho pálit. Třeba už bych ji nesehnala tak ji mam radši jenom jako dekoraci pokoje, určitě na Christmas Time doporučuji! :)


Ta druhá svíčka je také z IKEI, voní něco mezi lesním ovocem/rybíz a cítím v tom takovou tu sladkost připomíná mi to hodně ty vánoce. Tak jsem si ji vzala taky přišlo mi to že jsou to takové vánoční barvy a i vůně takže byl hned důvod proč si ty svíčky koupit. Zapálit jí taky nehodlám opravdu je to škoda to zapálit aspoň teda pro mě, ale musím se přiznat že jsem si už předčasně zapálila svíčku z kiku protože jsem to nevydržela, tahle stála taky 40,- a doporučuji! :)


No a poslední svíčka je ta z Kiku kterou jsem si kupovala minulý týden v sobotu a už asi ve čtvrtek a včera jsem si ji zapálila a vypadalo to tak jako kdyby neubývala, tahle vůně vyjadřuje opravdu
Jablko a skořici, to už jsou fakt vánoce!
Strašně se mi líbí ten design jako že jsou jenom v tom skleněném, takové obyčejné ale zato mají nádherné vůně!
Stála 49,- kč což mi přijde na Kik dost ale tak neváhala jsem a mám ji. Seženete ji v každém kiku a mají tam i jiné vůně, vanilku, dort, čokoládu ale to už mi moc nevonělo.

Ještě bych vám chtěla "oznámit" že bych si do budoucna chtěla pořídit Yankee Candle, po které moc toužím ale nejsou to zrovna moc levné svíčky, tak přemýšlím že bych si snad jednu na vánoce objednala třeba z ebay nebo z nějakého českého e-shopu Yankee Svíček, máte někdo Yankee Candle?Budu ráda když mi sem dáte nějaké odkazy na tyto svíčky, kde bych je sehnala :)

Mám pro vás čtenářky otázku: Jaká svíčka je vaše nejoblíbenější + vůně ? :)Přeji hezký zbytek večera, Nath xx


4 komentáře:

  1. Nejhezčejc voní ta prostřední, ale pak ještě moc dobře a vánočně voní skořicová :) Hotová Vánoční pohádka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych normálně snědla tu vanilkovou :3 ♥
      skořicovou měla poslední ale, tyhle měli přednost
      nath :))

      Vymazat
  2. Z velkých svíček mám ráda tu vanilkovou ( IKEA ) a pak čajovky modré z DM ..... Jinak taky jsem už vánočně naladěná , ale mám takový pocit , že to asi všichni .
    Mey

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vanilková voní taky hezky :)
      přesně, máš pravdu přijde mi to už jako kdyby byly vánoce a nejvíc se těším na to sezení u filmu s horkou čokoládou :)))
      Nath

      Vymazat