pondělí 18. listopadu 2013

Hot chocolate with my friend!


Možná si říkáte co je to za název Hot chocolate with my friend, ale musím se pochlubit.
Poprvé jsem byla s mou kamarádkou Nikoll v restauraci na horké čokoládě se šlehačkou, to je něco jako když jdete do starbucks nebo do coffe baru.
Konečně jsem si teda vyšla a bylo to parádní, Nikoll potom napadlo dát si ještě pizzu a tak jsem porušila dietu a nenechala jsem si ujít pizzu.
Můžu říct že jsem si tu čokoládu vychutnala a pořádně jsem pokecala s Nikoll, takhle dlouho jsem s žádnou kamarádkou nepokecala a nedala si k tomu vynikající horkou čokoládu! :)









Sebe jsem fotit nechtěla protože jsem byla taková unavená a navíc skoro nenamalovaná tak by jste s toho nic neměli, na všech fotkách je Nikol alá momentky ! :D
Pořád si říkám že bych chtěla někdy do Prahy nakupovat a hlavně zajít do Starbucks na nějaké Latté
a vychutnat si ho z vánočním časem.
Měl už někdo z vás starbucks? Jak chutná?
dejte vědět do komentáře :)
x Nath

Žádné komentáře:

Okomentovat