středa 6. listopadu 2013

Wishlist on Christmas #2

Dneska jsem tu se slíbeným druhým článkem a to co si přeji na vánoce za oblečení a nějaké věci které se netýkají kosmetiky a tak, momentálně jsem přišla z aerobiku a jsem strašně utahaná.
Fakt až moc trošku si chci vylepšit postavu ale není to ono, vůbec. No a začneme teda tím článkem, zase vám ty věci nějakým způsobem popíšu.


1. Book WRECK THIS JOURNAL: Tahle knížka už mi na pohled přijde úžasná! Je to prázdná kniha kterou máte svým způsobem nějak zničit/experimentovat to co se dá s knížkou provést a tak jsem si řekla že bych se stala takovou "tvořivou" a tuhle knížku si teda přeji, je skvělá! :)

2. Beanies: Beanies zná určitě každý, no jak jinak. Mám už doma asi 3! A to jednu šedou s nápisem COOL potom růžovou s ouškama a normální hnědou takovou obyčejnou. Ale teď jsem narazila na stránku kde mají i BAD HAIR DAY, rozhodovala jsem se a mamka mi to povolila si ji objednat, tak se moc těším na vánoce.

3. Skirt: Nevím jak nazvat tuto sukni ale asi Skater/Hipster. U holek na weheartit tyhle sukně obdivuji, nosí je i třeba blogerka Behany Mota. I když já moc sukně nemusím určitě bych si tuhle sladila s nějakým crop topem! :)

4. Crop Top: Crop Topy zná už také každý, je to takové triko do pasu a jsou různé barvy s plno nadpisy. Oblíbila jsem si poslední dobou nápis Hipsta Please a je jich vážně mnoho, crop top v mé skříni chybí ://

5. Jewerly: Jednoduše se mi líbí náušnice s nějakým zvířátkem, a hodně teď letí lišky nebo zvířata.
Moje sestřenice má dokonce i prstýnek s liškou, takže jsem jí ho záviděla a závidím pořád :)
kdo by chtěl vědět v jakém obchodu se dají sehnat tak určitě Tally Weijl.

6. Sweater: A poslední je nějaký svetr který bych chtěla do své sbírky, objevila jsem svetr z muflonem je nádherný, tak budu uvažovat a třeba ho pod stromek dostanu, svetrů doma vlastním dost. Pokud bych je měla spočítat tak jich je asi přes 10, ale jen některé nosím.

OTÁZKA: Co si přejete k vánocům vy? :)klidně napište do komentářů co si k vánocům přejete vy! :) moc ráda vám odpovím
Hezký Večer.. Nath x

6 komentářů:

  1. vďaka tebe som sa dozvedela o tej knižne, asi si ju pôjdem kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :O :)
      to jsem strašně ráda!! :) a taky si jí objednám :) Nath xox

      Vymazat
  2. čiapku Bad Hair Day môžeš kúpiť aj v Tally Weijl ... Chcela som si ju tiež kúpiť,ale nakoniec som to zamietla :)

    OdpovědětVymazat