středa 13. listopadu 2013

My Favourite Tattoos

Ahoj už je tolik hodin? a já píšu článek protože mě zrovna napadlo vám napsat něco o tetování které se mi líbí, bude jich víc.
Začala bych asi tím že chci první tetování až v 18 letech, přemýšlela jsem i o tom že bych si ho nechala udělat u známého v 15 ale asi ne. Myslím že na to mám ještě čas a tetování počká, možná se mi do té doby zalíbí ještě jiné tak bych si nechala udělat jiné.

Jako první tetování které se mi líbí snad už 3-4 měsíce je z nápisem Free a to je v překladu volný/volnost
nechala bych si ho vytetovat buď na zápěstí nebo tak jak je na obrázku.
Tohle tetování bych chtěla proto v 18 protože se dá říct že budu v 18 volná! :)



Jako další se mi líbí tetování s diamantem a to je také na zápěstí, je to podobné značce Diamond - od těch snapbacks. Sice nevím jaký má to tetování význam ale mě se dost zalíbilo a tak o tom budu ještě přemýšlet :)
a ano na této fotce jsem si všimla těch jizev od sebepoškozování.



Další je tetování s ptáčkem, který je na fotce a toto tetování a fotka je jedné holky asi z Česka. To tetování přidala na stránku s One Direction a musím vzkázat že je to tetování naprosto úžasné, a skvělé, boží, krásné.
O takovém bych taky přemýšlela, ale nechala bych si ho vytetovat asi jinde.



No a ještě se mi líbí tetování Let it be o kterém uvažuji hodně, protože je nádherné ! :)
a budu o něm hooooodně uvažovat.



Přidávám sem vám fotky dalších tetování které mě zaujali ! :)





OTÁZKA: Líbí se vám nějaké z tetování které se líbí mě? :)
nebo napište do komentářů jaké by jste do budoucnosti chtěli vy

vaše Nath x

4 komentáře: