čtvrtek 28. listopadu 2013

TAG: Tohle nebo Tamto? (This or That)

Chtěla jsem se vám mockrát omluvit za to že jsem nějaký ten týden článek nepřidala, není to výmluva na čas ale na to že mi tenhle měsíc umřeli dva příbuzní a jsem z toho špatná ještě i dnes.
Od tohoto týdne už se budu snažit vám přidávat články častěji, nojo se naslibuji hah už vám můžu opravdu slíbit že nic nebude špatně a čekejte hodně ty vánoční články.
Tento tag jsem viděla u spousty blogerek a tak jsem si řekla že bude dnes tag.
Tento tag u mě celkem chybí tak proč vám ho nevyplnit a nejistit kolik toho máme společného, dnes jsem poprvé v listopadu viděla že sněží :D už se nehorázně těším na tu zimu když si zase sjedu kopeček, a vyblázním se s kamarádkami.

1. Tvářenka nebo brozner? Protože já tvářenku ani bronzer nepoužívám bych ale teda zvolila tvářenku, kterých se u mě najde doma více. Ale bronzer u mě ještě nezavítal.

2. Linky nebo řasenka? Bez linek se dokážu obejít, stačí mi řasenka bez které se neobejdu ani jeden den :D hh

3. Make-up nebo korektor? Make-up nepoužívám, vystačím si i s korektorem :D
který je ovšem ale jako make-up.

4. Lisované nebo sypké stíny? Lisované :D

5. Rtěnka nebo lesk? Někdy rtěnka, ale dávám na balzámy :) lesků mám doma příliš a nepoužívám ani jeden

6. Štětce nebo houbičky? Houbičky jsem ještě nezkoušela nikdy tak za mě štětce :)

7. Nehty dlouhé nebo krátké? Já mám svoje dlouhé a dost se mi to líbí když si je nalakuju tak dlouhé :)

8. Nehty umělé nebo přírodní?
Přírodní, umělé jsem měla asi 3x a nehty byli zničené ..

9. Tělo - mléko nebo máslo?
Tělové mléko, já používám od avonu a jsem spokojená + krásně voní.

10.  Móda - džíny nebo tepláky?
Za mě ani jedno, nejradši nosím legíny nebo modré džíny takové polo :D

11. Móda - dlouhý nebo krátký rukáv?
Spíš krátký, ale i oboje :D

12. Móda - šátky nebo čepice?
Dávám na oboje :D na podzim a zimu oboje ..

13. Puntík nebo proužek?
Proužek, mám ráda takové ty proužkované topy♥

14. Drdol nebo culík?
Oboje, ale zvyknu nosit každý den culík :)

(nějak mi ty začáteční otázky a odpovědi přeskočily tak snad nevadí)
MÁME NĚCO SPOLEČNÉHO? :) doufám že se tag líbil
Nath x

Žádné komentáře:

Okomentovat