úterý 5. listopadu 2013

Wishlist on Christmas


Ahoj dnes jsem si připravila Wishlist na vánoce, vlastně to co bych si přála nebo to co se mi líbí a chtěla bych to, jelikož pořád nemám foťák tak nemohu fotit a mobilem se mi nechce tak aspoň se rozepíšu v tomto tématu co bych chtěla na ty Vánoce, když už nám skoro klepou na dveře ! :)
Začala bych dekorativní kosmetikou, to co je na obrázku není všechno co bych chtěla ale jsou tam jenom takové ty věci které už si přeji déle ale nemůžu je mít.



1. Rtěnka Kate Moss: O tuhle rtěnku už se zajímám celkem delší dobu, viděla jsem ji už u spousty lidí a tak bych si jí také přála vyzkoušet, doufám že budu mít tu šanci to dostat na vánoce, líbí se mi odstín 03 - taková lehce růžová a 12 je taková boží červená !

2. Baby Lips: Po Baby Lips-ech toužím už něco přes rok a konečně se k nám dostali, jsou k dostání v Rosmannu v odstínech Pink Punch a ten obyčejný balzám, prodávají se pouze s řasenkou Rocket Volum a ještě nejakou od stejné značky a věřím že když mamku přemluvím tak bych to mohla dostat.

3. Color Tattoo: Color Tattoo zná každý, ale já to ještě u sebe doma v kolekci nemám a chtěla bych to vyzkoušet protože když vidím u youtuberek jak si to chválí tak jim to v tu dobu celkem závidím.

4. Tangle Teezer: Originální kartáč na vlasy od značky Tangle Teezer je naprosto úžasný !
jak slyším tu chválu, že se holkám dobře rozčesávají vlasy což já je mám každý den zacuchané tak jsem si řekla že si připíšu do přání i Tangle Teezer :)

5. L'oréal paris BB NUDE make up: Viděla jsem ho u jedné slovenské youtuberky, je to takový bez barví make up - skvěle hydratuje a měl by padnout na každý typ pleti tak nebudu váhat a rovnou si ho tam zapíšu také abych ho mohla vyzkoušet :)

Menší otázka pro vás: CO SI PŘEJETE NA VÁNOCE VY ? :)určitě mi to napište do komentářů a zítra čekejte další Wishlist tentokrát z oblečení a věcí co se netýkají kosmetiky ! :)
přeji hezký zbytek večera Nath x


2 komentáře:

  1. tangler je naprosto perfekntí! Mám hrozně jemná vlasy a mám jich hodně, takže naprosto totálně zacuchané a vytrhané, a objednala jsem si tangler a vážně nelituju, je naprosto mega! :D ten BB cream od lorealu jsem si koupila a vkládala jsem do něj hodně nadějí, ale nesednul mi teda vůbec, ale tobě třeba jo ;) a color tatoo , to je taky výrobek z nebes pro mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti věřím, na ten hřeben slyším samé chvály měla bych si ho pořídit :) a lituju toho že už jsem si ho neobjednala dříve.
      S tím make upem jsem zvědavá, ještě ho nemám ale objevila jsem jiný od maybelline asi :)
      A color tatoo? To chci na 100 procent :)
      Nath

      Vymazat