pátek 15. listopadu 2013

Baby Lips x Love Lips


Tak a konečně je tu recenze na Baby Lips a Love Lips.
Baby Lips se dostali konečně k nám do Česka ale zatím si ho můžete pořídit jenom s Řasenkou buď s Collosal  Volume a Pink Punch, nebo Collosal Volume Hydrate a nebo Rocket Volume a Pink Punch, Rocket Volume a Hydrate.
Baby Lips už mám asi týden a můžu vám říct že je pořád stejný, nějak se ta jeho velikost nemění ale to zase u Love Lips ten už mám sice nějaké 2 měsíce ale nepoužívám ho a je tam zhruba polovina.
Příchuť baby lips mi připomíná žvýkačku nebo něco sladkého, žvýkačkového a love lips mi nějak moc nevoní ani nevím proč ale já tam nic moc necítím.
Myslím že tam cítím jenom obyčejný balzám nic víc asi ne.
Udělám si porovnání:
☺ znamená ANO
☻znamená NE



BABY LIPS & LOVE LIPS

                    Hydratace:    BL ☺ LL ☻                    
Ochrana:    BL ☺ LL ☺
   Barva:  BL ☺ LL ☺
Vůně:   BL ☺ LL ☻
Cena: BL ☻ LL ☺
Trvanlivost: BL ☺ LL ☻
Velikost: BL ☺ LL ☻




(omlouvám se za kvalitu fotek, foceno mobilem)


Tady už si šťastně odvážím Baby Lips s Rocket Volum
!! :)


A ještě jsem si musela samozřejmě vyfotit košík.

Baby lipsů je ale ještě více druhů, třeba edice Dr. Resuce a Electro + mnoho jiných
neonových a různých BL.
Určitě bych jich do budoucna chtěla mít víc, a dám vám sem ještě nějaké ty fotky baby lips co u nás ještě nejsou.









Tak co líbila se vám recenze?
Máte doma také Baby Lips nebo Love Lips, klidně napište i jaké odstíny a který vám vyhovuje víc. 

Budu moc ráda :) Nath x



2 komentáře:

  1. Love Lips nemám a zatím si ho kupovat nebudu, jelikož jsem si pořídila Baby Lips a jsem spokojená. =) Tvá recenze je pěkná. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dávám rozhodně na baby lips :) je to i hezký odstín barvy.
      Děkuju, Nath :)

      Vymazat