středa 1. ledna 2014

Happy New Year! 2014

Můj první článek v roce 2014 to je báječné, blog už mám asi nějaké 4 měsíce a tak v to musím dále pokračovat.
Chtěla bych vám všem popřát Šťastný Nový Rok, mnoho úspěchů, všeho dobrého, a ať se vám splní všechny přání :) včera jsem přijela ze Slovenska a opravdu jsem chodila na wifi jen s mobilem ke kamarádce a nebo k sestřenici takže ta příležitost na článek nebyla. Ale od letošního roku začínám naplno a vše musí být jen to dobré, doufám že sem bude chodit více čtenářek, že bude větší aktivnost a já budu v sedmém nebi ! :)


Tenhle rok bych chtěla změnit hodně věcí, a narazila jsem i na pár Předsevzetí které bych mohla dodržovat a bavilo by mě to :)


• Nechat si narůst dlouhé vlasy
• Udělat si deníček a psát do něj každý den nějaký zápis
• Každý den vyfotit jednu fotku do mobilu, třeba outfit nebo nějakou uměleckou
• Pravidelně cvičit a dodržovat zdravou stravu
• Starat se o pleť
• Stylově se oblékat
• Podívat se do Londýna
• Mít úspěšnost v blogu
• Častěji pít Arizona Tea
• Upéct dort s kamarádkou
• Zajít poprvé do Starbucks
• Natáčet videa na youtube
• Najít si kluka se kterým budu šťastná


a další věci, tohle jsou takové víc důležitější pro to co bych chtěla tento rok podniknout a doufám že se mi to povede :)
jelikož jsou teď ještě prázdniny tak vám zkusím dávat články častěji, do komentářů klidně napište co by jste chtěli za články a pod.


Chtěla bych se zeptat co jste dostali k VÁNOCŮM?
napište do komentu, já vám to možná prozradím v jednom článku :)

x Nath


4 komentáře:

  1. Přeji šťastný Nový rok!:)
    http://charmed-all.blog.cz/1312/happy-new-year-2014

    OdpovědětVymazat
  2. Prajem ti teda šťastný nový rok! :)

    -Pozývam ťa na môj blog na ktorom prebieha giveaway o super ceny! :) http://dia-valentins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat