sobota 11. ledna 2014

My healthy breakfast!

Dneska jsem tu konečně s článkem, dnes to nebude žádná kosmetika ale něco ke Zdravému Životnímu Stylu. Před nedávnem jsem skoncovala s tučnými jídly.
A tak jsem začala svůj Zdravý Životní Styl, ráno když jdu do školy snídám doma, i ve škole. Řekla jsem si že bych vám mohla ukázat jakou si dělám "zdravější" snídani. Pro dnešek to bude taková ovocnější snídaně kterou jsem si ráno dělala.
Začala jsem pořádně cvičit, každý den si dávám 20.min cardia, poté squaty a něco na břišní svaly :)
na konci Června vám ukážu rozdíly, jestli se ta moje postava nějak změnila.
Víc už to nebudu komentovat a dáme se do snídaně!

Co budeš potřebovat?

•Bílou Activii

•Ovesné vločky

•Banán, nebo jablko, jahody, brusinky, maliny


Co dále?

•Takže si do misky dáme Activii

•Kolik si tam těch ovesných vloček nasypat?
Já si jich tam nesypu moc, ale nějak tak akorát

•Nakrájíte banán

•Hotovo! :)))

Já si k tomu dala ještě skleničku mléka.

Takže doufám že se vám článek líbí :)
a zase příště
Nath x

2 komentáře: