pátek 20. prosince 2013

Presents from my friends ♡


Jelikož jsem nemocná a mamka mě nechala už od středy doma, tak jsem dnes nemohla být ani na besídce ve škole protože bych tam prý mohla roznést tu mojí chorobu (:D) .
Ale moji kamarádi na mě nezapomněli a někteří ke mě přišli a dali mi dárečky, samozřejmě já jim taky a byla jsem šťastná že na mě vzpomněli ! :)
Nečekala jsem to kolik mi toho donesou, a já se potěším s každé malé kravinky.
Za takové ty 4 dny už jsou vánoce, Úterý je tu za chvilku!
možná někoho trochu zarazím, ale přes týden nebude možná ani jeden článek protože už v pondělí jedu na Slovensko a tam mít internet nebudu, ale možná jo tak když budu mít čím fotit tak články budou a bude jich plno :)
tak fajn vrhnu se na to co jsem dostala, nechtělo se mi to nějak zaostřit tak jsou fotky nic moc.


od Nikoll, se kterou jsem přidávala článek jak jsme byli na horké čokoládě jsem dostala tuhle nejbožejší svíčku která voní nádherně! ♥


od Domči (Dominik) se kterým jsem tak přes pár kolen příbuzná jsem dostala tohoto úžasného Medvídka ♥
udělalo mi to obrovskou radost když jsem ho viděla :)


tohle jsem dostala od Ádi, a taky musím říct že mě to potěšilo :D
peněženku budu mít na to když poletím rychle do obchodu aby mi nevypadli peníze, do deníčku si budu psát kdy dám články na blog, a nápady, no a ze šampónu si udělám bublinky ve vaně :)


od Kristýnky jsem dostala sprej, který byl zabalený do tvaru bonbónu bylo to sweet!
taky mě to potěšilo, ale i když mám doma deodorantů až až :D






od Izabelky jsem dostala krásný prstýnek, náramek a boží naušnice :)
mám s toho velkou radost! :)

no a potom jsem dostala ještě od Kamaráda čokoládu :)
moc si vážím toho jak skvělé mám kamarády ..! ♥
a co jste dostali předčastně vy? :)
Nath

6 komentářů:

  1. ja tiež super veci akurát sa chystám pridať článok :) a ten prsteň a náušnice sú super, páčia sa mi...
    a vyzdrav sa do Vianoc, nech si ich môžeš naplo užiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určite si u teba článok pozriem :)
      aj mne sa velmi páči ten prstienok je super, a aj mi pasuje tak paráda :)
      Ďakujem moc, som s toho taká smutná že som chorá ale čo narobím :/
      Nath :)

      Vymazat
  2. Jéé to je dobře že ti prstýnek pasuje :) Jinak budu na tebe o Vánocích myslet a snad to přežiji bez těch tvých úžasných článků,který se tak perfektně a spokojeně čtou :3 :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pasuje a i náramek! :) a naušnice Boží Bell :3
      i já na tebe, ale beru si ntb a možná si nějaké články předepíšu a pak je sem dám :) :3 Děkuju zlatíčko!

      Vymazat
  3. Tú sviečku som videla u nás na trhoch, voní dokonale :3

    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu aj keď je nezapálená voní stále krásne :)
      :3 Ďakujem za tvoj blog, určite si kuknem :)
      Nath

      Vymazat