pondělí 27. ledna 2014

Childhood TAG

Dneska jsem si pro vás připravila Childhood TAG, tak doufám že se trošku pobavíte! :)

1. Oblíbená vzpomínka?
Je jich hodně, strašně ráda jsem se hrála s panenkama, se sestřenicí jsme se hrály na těhotné maminky, potom jsme porodili a vozili ty Šušu (ChouChou) panenky po dvoře.
Ale třeba taková oblíbená vzpomínka je ze školky, měla jsem tam kamaráda se kterým jsem se hrála a jednou do školy přinesl nějaké kravinky no a měl tam nějaký prstýnek. Zeptal se mě jestli si ho nevezmu a já řekla Ano :D tak nám tam udělala paní učitelka sobáš. Pusinkovali jsme se a tak dále ..

2. Zážitek který byl povedený a pamatuješ si ho jenom z vyprávění.
Momentálně si na žádný nevzpomínám, ale určitě byli nějaké ty zážitky povedené když jsem byla malinká a třeba jsem řekla svoje první slovo :)

3. Oblíbená sladkost.
Mých oblíbených sladkostí bylo strašně moc, čokolády, bonbóny, sušenky, lízátka a takové ty sladké maškrty které jsem jedla asi každý den.
Taky jsem jedla strašně ráda takové ty Kinder Hrošíky - Happy Hippo :D

4. Oblíbený seriál.
No oblíbený seriál jsem asi ani neměla, měla jsem hrozně ráda Alfa (Alf) byl to takový mimozemšťan.
Potom jsem měla hrozně ráda takové ty Barbie pohádky Fairitopia, Mořská Víla, Tři Mušketýři, a 12 Tančících Princezen.

5. Oblíbená hra.
Jak už jsem psala, tak to byli ty panenky, kočárky, barbie, někdy jsem hrála s bratrancem hru na policajta a loupežníka. Bylo to tak že byl buď policajt on nebo já a když byl policajt on byla jsem loupežníkem.
Třeba jsem ukradla babičky vázu, schovala jsem se za gauč a on mě hledal :D
no a taky jsem moc ráda hrála hru "Tamagoči" to je forever :)

6. Oblíbená věc co jsi dělala jako dítě?
Stavění bunkrů, domečků, ježdění na kole, když už jsem byla větší tak ježdění na bruslích :)

7. Oblíbená třída.
Je to tak že já jsem se narodila na Slovensku a sedm let jsem tam žila, takže jsem tam chodila do školy.
V půlce druhé třídy jsem odešla a to mi bylo kolem těch 7 let.
Teď už pomalu 7 let bydlíme v Česku a svojí třídu tady mám ráda, a moc :)

8. Oblíbená fotka.
Oblíbených fotek mám strašně moc, máme plno alb a tak jsem vám nějaké ty fotky vybrala když jsem byla malá :)

 Já u tety kde mě mamka s babičkou fotili.

 Tady jsem se hrála se sestřenky panenkou, kterou mi dala :)

 Chystali jsme se někam na výlet, a moc ráda jsem nosila takové malé kabelky.
bylo mi tam asi 5 let :)


U mojí oblíbené deky s krávama kterou teď už bohužel asi nemám ale ten polštář mi na Slovensku pořád zůstal.

 Se sestřenicí na BALA džusíku :D
a samozřejmě nanuk v ruce

 Opět se sestřenicí, tady byla ještě malinká měla tam rok a já tři roky :)


Mikuláš a já s balíčkem!
Na druhé straně sedí moje nejlepší kamarádka :)

Poslední rok ve školce, a blížila se první třída.
Bohužel s první třídy fotku nemám :)

Tak to by bylo pro dnešek vše a doufám že se vám TAG líbí :)
zítra pokud se mi to povede bude nový design blogu, vidíme se u dalšího článku.
A co vy, máte taky nějaké skvělé vzpomínky z dětství?
budu moc ráda za komentáře
Nath x

4 komentáře: