neděle 5. ledna 2014

My School Morning Routine ☼


Dneska jsem se rozhodla že vám nafotím My School Morning Routine, takže mojí Školní Ranní Rutinu.
Každý den si dávám budík na 6:30 abych si stihla udělat vše co potřebuji, uklidím si peřinu a vrhnu se do koupelny a vyčistím si zuby :D

1. Protože se nechci zdržet tak si obličej odlíčím jen odličovacími ubrousky, kdybych si měla odlíčit pleť tak jak si jí důkladně čistím o víkendu tak jsem v koupelně tak 30 min.

2. Po té co si odlíčím pleť tak mi zůstane taková suchá, tak si jí zvyknu mazat krémem od značky AB Natural a ta mi pleť hydratuje.
A někdy si také zvyknu mazat pleť kokosovým olejem, po něm mám pleť strašně mastnou, ale řekla bych že je stejně dobrý :)

3. Jako třetí krok jsem si zvykla dávat korektor od Essence ale jelikož mi moc ucpával póry a dělal černé tečky tak jsem ho přestala používat ale kryt dostatečně dobře.

4. Dalším krokem je natočení řas.

5. Následují moje 3 nejoblíbenější řasenky, jako první začnu od konce a to Miss Sporty - Pump Up Booster, poté Maybelline - Rocket Volum a zakončím to Maybelline - Great Lash.
Všechny jsou mojí srdeční záležitostí :D  jsou to skvělé řasenky :)


6. Dále následuje nějaký balzám nebo rtěnka, ráda používám Zázračný Kelímek od Oriflame.
Poté BL - Maybelline a Krásnou růžovou rtěnku od Essence - odstín 08 tyhle jsou asi moje nejoblíbenější.

7. A poslední krok který udělám v koupelně je že si rozčešu vlasy, a buď si je dám do culíku nebo si je vyžehlím.

nakonec už se jen obleču, vezmu si tašku do které si dám svačinu, dám si boty a bundu..
& go to school.
Musím vám říct že závidím Slovenkám protože jdou do školy až ve středu a my už musíme zítra, vůbec mě to tam netahá. Doufám že se vám článek líbil a budu ráda za každý komentář! ♥
Nath

4 komentáře:

  1. Skvělý článek! Mám tu řasenku od Miss Sporty, ale oranžovou a zatím nejlepší řasenka:D:) Baby Lips tady nemůžu sehnat:( A ten zázračný kelímek od Oriflame je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj, Děkuju mockrát! :)
      Řasenku od miss sporty/oranžovou bych si chtěla pořídit také protože už mi nějak ta fialová dochází a bez ní se já obejít nemohu :)
      Baby Lips jsem sehnala v DM drogerii :) tak se zkoušej ještě ohlížet a třeba na něj narazíš a nebo se mrkni do Rosmannu :)
      A ten kelímek je opravdu skvělý! :)
      Nath

      Vymazat