neděle 26. ledna 2014

Best Shops ☺

Konečně jsem se dostala na notebook, vyskytla se menší chyba. Nejdou mi přidávat fotky do článku, a tak jsem šla k babičce na notebook. Ale tady ty fotky nemám takže jsem si pro vás připravila trochu jiný článek než měl být. Dočkáte se i toho co měl být.
Dnešní článek budou tedy podle názvu Moje nejoblíbenější obchody, aby se v názvu článku pořád neopakovalo My favourite tak jsem vymyslela Best Shops - Nejlepší Obchody podle mě :)

GATE -  Mezi mé první nejoblíbenější obchody patří jednoznačně GATE, a proč vlastně?
řekla bych že ten jejich styl tam je něco podobného jako v Primarku, takový retro ale i obyč.
Dá se tam sehnat oblečení za neskutečné ceny! I když mě ten materiál moc neuspokojuje tak se mi ty věci stejně líbí :)


H&M -  Jako další můj oblíbený obchod H&M.
Mají tam naprosto dokonalé věci, dokonce i kvalitní materiál ale někdy jsou na těch věcech poměrně drahé ceny!  Docela dost dlouho už jsem v H&M ani nikde v jiných obchodech nebyla, což mě moc mrzí ale nic nenadělám.

Tally Weijl - Proč je sakra Tally až třetí? to nevadí
Tenhle obchod je pro mě druhý domov, tam ty věci miluju. Jednou jsem si tam koupila svetr za nějakých 500,- kč ale já si vzala S takže mi ještě teď leží ve skříni.. Počkám si až pořádně zhubnu a třeba mi bude :D Opravdu Tally Weijl miluju ♥

no a ty další které už bych vám nepopisovala protože je všichni moc znáte, ale mám na ty obchody stejný názor jaký je třeba u GATE.

New Yorker a tak dále..

A ještě bych vám sem chtěla přidat obchody do kterých bych se jednou v  životě podívat.

FOREVER 21 - To je obchod do kterého bych se chtěla podívat ze všech nejvíce, nevím proč mě to tam tolik láká ale závidím těm co už tam aspoň jednou byli.
Určitě bych si tam vybrala moc věcí :) myslím že je i v Německu.

PRIMARK -  Další je Primark, na který mám úplně stejný názor jako na Forever 21
boží obchod, krásné oblečení a hlavně dobré ceny :)

no a ráda bych ještě navštívila obchody jako jsou: Brandy Melville, Hollister
doufám že se vám dnešní článek líbil ! :)
Mám otázku, Jaký je váš nejoblíbenější obchod?
Nath x

6 komentářů:

  1. Aj moj fav obchod je Gate^^ vo F21 som raz bola. Bol to môj sen. Je to tam neskutočné. Chcela by som sa tam vrátiť♥ prajem ti tam ísť. Inak krásny článok:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gate je best :) a to F21 ti teraz mega moc závidím, ževraj je to tam kúzelné ♥
      Ďakujem velmi moc :)
      Nath

      Vymazat
    2. Je to tam neskutočné. Ale treba tam ísť keď máš čas. Ja keď som vošla dnu tak som stála na miesto niekoľko minút.Úplne v úžase. Všade kde si sa pozrela bolo oblečenie ktoré si chcela a páčilo sa ti:D ♥ :") (btw. máš per-fect blog, včera som na ňom strávila celý večer:)) ♥

      Vymazat
    3. Presne tak treba tam ísť keď je čas :) velmi ti závidím naozaj už len to si predstavujem ako tam stojím :) možno niekedy buďem mať tú príležitosť :) ale zatial niako nemám..
      Velmi si ma potešila a taktiež si to velmi moc vážim že aspoň niekomu sa moj blog páči ♥ časom slubujem že bude lepší a aj tie články! :')) Velké Ďakujem!!! ♥ :*
      Nath

      Vymazat
    4. Keď budeš mať príležitosť určite tam zbehni:) Strašne sa mi páči (tvoj blog♥):) s každého rožka troška:D:3♥ Za málo:) nech sa ti darí !♥

      Vymazat
    5. určite zbehbem :)
      Si velmi milá, vážím si to a moooc <3 vždy som si priala mať pár čítaťeliek :)
      Ďakujem <33

      Vymazat