úterý 14. ledna 2014

My Hair Routine!

Dneska jsem si pro vás připravila článek My Hair Routine, každá holka má nějakou svou Hair Routine a to i já. Snažím se o své vlasy co nejvíce pečovat aby byli zdravé a nezničené, i když už je mám zničené celkem dost a nechci se nechat ostříhat protože znám moc dobře kadeřnice. Řeknete jim že chcete prostříhat konečky a když vás ostříhá bude to vypadat tak jak to vypadat nemělo :)

Šampon: Používám různé značky, ale nějak jsem se dala na značku Elseve. Momentálně používám Elseve Re - Nutrion což je Vyživující Šampon který vyživuje vlasové vlákno základními živinami.
Vyzkoušela jsem mnoho šampónů, npř. kopřivový, head and shoulders, dove.
Žádný z nich mi nesedl jako právě tenhle od Elseve, za 1. Není drahý za 2. Nemám po něm lupy 3. A opravdu splňuje to co by splňovat měl.
Jsem s ním spokojená a proto bych vám ho chtěla doporučit.



Kondicionér: Musím se přiznat, kondicionéry jsem dříve nepoužívala protože pro mě bylo nejhlavnější - Umýt vlasy, vyfoukat a vyžehlit.
Řekla jsem si stop, "Začnu se o vlasy pečlivě starat" a to co jsem si řekla mi drží až do teď a o ty vlasy pečuji více a více, snažím se je co nejmíň mít.. Zvyknu asi 3x týdně někdy 2x.
Používám tedy Elseve Color - Vive který mi doporučila moje babička, že je dobrý a měla pravdu protože jsem spokojená.
Poskytuje vlasům hloubkovou péči a regeneraci.
Je to sice na barvené vlasy, ale já si na něj zvykla a bez něho už se neobejdu :)
Dokonce mě napadlo že bych mohla začít používat nějakou masku na vlasy a tak budu ráda když mi nějakou v komentářích doporučíte.



Ostatní: A poslední co používám na vlasy také nejvíce je Sérum na suché konečky vlasů, je jedno jestli to aplikujete na mokré a nebo suché vlasy.
Vyhlazuje a ošetřuje roztřepené konečky ihned po použití, zanechává vlasy hedvábně hebké a zářivé, také nádherně voní :)
Více bych k tomu nedodávala, určitě to někdo z vás má. Je to naprosto skvělé a jsem s tím hrozně spokojená, cenově to není nějak drahé takže za mě palec nahoru :)


Po umytí si vlasy nefoukám, jen si je nechám volně rozpuštěné a poté se mi strašně zvlní.
zvyknu si je více žehlit :)


Pokud máte na svém blogu, svou rutinu určitě mi to napište do komentáře, budu ráda když mi něco na vlasy doporučíte, s čím jste spokojené a tak..
doufám že se vám článek líbit
Nath x


2 komentáře:

  1. Já jsem používala dlouho head and shoulders ale též jsem přešla na Elseve..Přesně používám s ochranou pěčí :)) Občas i s vystřídám s jiným šamponem.... Např - Skvělé jsou české originální pivní (vlasy mi po něm nesmrděly takž je to OK) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem používala ten Kopřivový a byl fajn :)
      ale myslím že zůstanu u Elseve:)
      Nath

      Vymazat