čtvrtek 6. února 2014

Informations!

Konečně po pár dnech článek, chtěla bych se vám moc omluvit za to že nějak aktivní nejsem ale rozbil se nám notebook a je v opravně takže nemám na čem psát články. Z mobilu mi to nějak přidávat nejde.
Pár si jich rozepíšu a doma je budu dopisovat, vůbec netuším kdy se nám notebook vrátí domů. Může to trvat i měsíc, chtěla bych vám MOC PODĚKOVAT za 4000+ shlédnutí blogu jsem za to obrovsky moc ráda!♥ Někdo si možná říká že je to málo ale pro mě je to hodně! :)
Doufám že to všechny pochopíte, opravdu to nejde :// přidávat přes mobil ty články nějak mi blbne klávesnice, včera už jsem ho dokonce na mobilu rozepsala ale šlo to docela dost pomalu tak se budu opravdu snažit! :)
Moc mě to opravdu mrzí, už nevím jak bych to udělala..


xoxx Nath

Žádné komentáře:

Okomentovat