sobota 14. prosince 2013

❄ Christmas Time ❄

Ahoj všichni konečně je tu další článek, dnes je sobota 14.12 a docela mě zaráží to že u nás není vůbec sníh protože jednou prší, sněží, je mlha a najedou je sníh v čudu tak si ani tu žádnou zimní fotku udělat nemohu, ale snad se dočkám.
Už jsem rozjela svojí vánoční atmosféru, řekla jsem si že dnes nikam nepůjdu a budu doma koukat nějaký ten film a hned jsem si jeden vybrala a ano je to Sám doma!♥


Zapálila jsem si svíčku která je z kiku a voní nádherně, je to jablko a skořice už jí pálím dost dní a pořád je skoro celá :)


Po délší době jsem porušila mojí "dietu", co takhle si dát pizzu?
nesnědla jsem jí celou .. už si zvykám na menší porce jídla a dokonce se trochu obdivuji že nemám celý den hlad! :D 4 druhy sýra to je moje..


Konečně jsem si ozdobila pokoj, svítí mi tam tahle krásná hvězda a dokonce jsem si kolem zrcadla na skříni dala další světýlka a je to nádherné, je poznat to že už se vánoce blíží a já jsem se do těch vánoc zamilovala.



No a nesměla jsem zapomenout na mě, je celkem tma takže je to nekvalitní fotka ale aspoň tak! :)
peace.


No a ještě jsem vám chtěla oznámit že od 2.1.2014 začínám točit videa se skupinou holek s názvem Just Big Girls, kanál je zde -> JustBigGirls - Channel
za 6 dní jsou zhruba Vánoční prázdniny na které se neskutečně těším, dárky už mám zcela nakoupené :)
zítra pokud mi to vyjde bude nový článek.

A jak trávíte víkend vy? Napište mi do komentářů npř. vaši oblíbenou svíčku :)
Nath

2 komentáře:

  1. Sám doma je klasika aj u mňa :) tá sviečka vyzerá zaujímavo, ja mám len také maličké svietniky, v ktorých mám normálne klasické sviečky :) Ja? Píšem články na môj blog a počúvam hudbu :) a to mi pripomína, že sa budem musieť učiť na písomku .. O.o

    Zet z www.infinity-of-books.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne :) jak jednotka tak dvojka - Sám doma ..
      tú sviečku ozaj doporučujem :) aj ja som dostala od maminy takú sklenenú dózu ktorá je na sviečky, také na tie klasické malé takže musím vyzkúšať, a určiťe si tvoj blog počítam. Ďakujeem :)

      Vymazat