úterý 10. prosince 2013

TAG: 20 weird facts about me!


Ahoj tak dnešní článek bude takový "náhodný" a to 20 weird facts about me, jsou to podivné fakty o mě.
nalezla jsem to u hodně blogerek dokonce i youtuberek, podivné je na tom to že mě ten název celkem napadl, protože jsem přemýšlela o čem dám dnes článek.
každopádně vánoční prázdniny se blíží a já se těším! Venku sníh roztál a je velká mlha, což mě hrozně sklamalo.. Chtěla jsem jít na boby s kamarádem (:D) no nic začnu.

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?
Tak většinou mi říká Mamka s Babičkou Natko, Taťka ten mi říká Natálo a brácha to samé a protože mám rodinu i na Slovensku tak tam mi říkají "Natálka".

2. Jaký máš zlozvyk?
Zvyknu si kousat nehty a to jen když mám nervy, a nebo si zpívám písničky které mě napadnou.
Npř. "I am beautifuuuul" :D

3. Máš nějakou fóbii?
Tahle otázka mě přesně vystihuje, mám fóbii z výtahů :D když jsme třeba v nemocnici a jsou tam tři patra, tak jdu stejně po schodech protože se bojím toho že se ten výtah sekne a nedostanu se ven.

4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Zpívám si jich hodně ale nejradši zpívám od Nicki Minaj, starship a ty její rychlé beaty! :D

5. Co tě dokáže vytočit?
Teď už mě dokáže vytočit moc věcí, třeba i to když si nemohu najít mobil nebo mě mamka žene uklízet, aneb když mi někdo něco řekne :D

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní.
Chodím po celém bytě a přemýšlím.

7. Na které straně postele spíš?
Zvyknu spát úplně u zdi napravo :D tak se mi dobře usíná, protože se vždy bojím že nade mnou bude někdo stát.

8. Jaké pití objednáváš v restauraci/baru?
Jedině točenou kofolu! :D

9. Jaký byl tvůj první plyšák, a jak se jmenoval?
Můj první plyšák byl Medvídek pú kterého jsem dostala od babičky k druhým narozeninám a mám ho až do teď, a říkala jsem mu Pú :)


10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Čištění pleti a odličování :)

11. Jakým směrem stojíš ve sprše?
No to je trochu divná otázka, ale normálně tam stojím :D
víc to asi popsat neumím

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Ani ne, jenom zatáhnout břicho nebo udělat to že jsem těhotná! :D

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Dejme tomu že pizza a čokoláda :)


14. Jakou frázi nejčastěji používáš?
Tak asi "Bengoro", a "Good job bro" :D

15. V čem spíš?
V černých legínách které mám určené na spaní, jako pyžamo a ve velkých klučičích tričkách. Jsem to potom typická já :D

Mám pocit že jsem se vám tu ještě nezmínila že takové tři měsíce už nosím brýle! :)
dioptrie: 1,50 na každém oku, to je good job Nath :D

A co vy? Dělaly jste také tento článek na blog?
Když tak dejte váš blog do komentářů :)
xox Nath







6 komentářů:

  1. Super tag!:) mrkni se na zimní tag, který jsem dělala a na ostatní moje články!:)

    http://bullshit-everywhere.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super :) to máš ešte dobré, ja som začínala v 4 triede s dioptriami 0,5 a teraz v tretom ročníku na strednej som sa ustálila zatial na 4,25 :D -_-
    A radím ti vypnúť overovanie komentárov alebo pod čím to je. Dosť ma to irituje, keď tu musím preukazovať, že nie som robot a dokážem opísať kód. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja už som zle videla od 6 triedy, ale dajako som to kašlala ale vela som sedla u pc takže sa mi to zhoršilo. Nezávidím :)
      Ďakujem a skúsim to niak vypnúť keď sa mi to podarí
      Nath

      Vymazat