sobota 7. prosince 2013

❅Winter Nails❅


Ahoj tak dneska už je tu konečně článek, jako první začnu tím že u nás už je hodně sněhu.
Strašně se těším na to až budu sjíždět kopce, možná už se vypravím dnes! Nahodím beranici teple se obleču a vyrazím. Nic méně tento dnešní článek bude takový tvořivý a ukážu vám na to jak si udělat zimní nehty podle mě :)

 Co budeš potřebovat?

•Podkladový průhledný lak
•Bílý lak
•Nějaký třpytivý lak na nehty, třeba stříbrný nebo modrý



1. Použila jsem zpevňující lak od Avonu
2. Bílý lak na francouzskou manikúru - Yves Rocher
3. Třpytivý lak speccial effect! - Essence

První krok: Nalakujete si nehty podkladovým lakem a počkáte než zaschne.
Druhý krok: Nehty si nalakujete bílým lakem


Třetí krok: A je tu předposlední krok, a to nehty si nalakovat třpytivým lakem.
Výsledek bude vypadat skvěle!



Poslední krok: Nehty už jen přelakujete průhledným lakem a máme HOTOVO!
Myslím že je to strašně lehký návod na to mít krásné nehty za pár minut, já si ty svoje teď ještě zafixuji gelem aby mi co nejdéle vydrželi a je to :)
Určitě si pro vás přichystám další návod na Vánoční nehty!
Pokud se vám článek líbil tak můžete zanechat komentář, jestli bych měla udělat nějaký další návod na takové nehty.
Zatím se loučím, Nath x

8 komentářů:

  1. Jéé jsou krásný :3 Jinak uděláš někdy návod na lakování nehtů s nějakými vánočními vzory? Jinak jsou fakt krásný ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný:) Ten lak od Essence je supr,dala jsem si ho na černý lak a to je taky moc hezký:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na černý jsem zkoušela taky, máš pravdu je super :)
      Děkuju moc ♥
      Nath

      Vymazat