neděle 6. října 2013

Fashion List for Autumn

Zdravím po dlouhé době, strašně se omlouvám že jsem od doby Summer TAG nepřidala žádný jiný článek ale začala jsem se dost učit i když mi to bylo někdy k ničemu ale známky mám zatím dobré, musí to pokračovat .
Dnes jsem si pro vás připravila takový menší fashion list na podzim, jsou to takové trochu tmavší outfity, tento list jsem vytvořila já sama tak bych prosila aby to nikdo nekopíroval :)
Co se týče podzimu je celkem dost velká zima, hlásí nám mrazivou zimu na to se vůbec netěším brrr .
Určitě si pro vás chystám fashion list na vánoce a přemýšlela jsem že bych dělala fahion listy na každý měsíc něco .  Tento měsíc určitě čekejte nějaké recenze, new in, vyhlášení soutěžícího v giveaway a spousta dalších článku, snad se líbí .


Jacket for cool autumn day - Tato bunda je snad to nejvíc chtěné co si chci pořídit na zimu protože je skvělá a dá se sehnat v H&M, zatím jsem jí tam neviděla ale slyšela jsem že už jí tam prý mají . Určitě si jí na vánoce pořídím, stojí něco okolo 1000,- kč

Hot Sweaters - Teplé svetříky na podzim/zimu seženete snad už všude a v miliony barvách, já už mám doma asi 3 a chystám se vám o nich udělat nějakou recenzi . Včera jsem byla nakupovat v Paladii v Plzni a můžu vám říct že jsem je viděla snad v každém obchodě a i za levné ceny . Seženete je npř. v Tally Weijlu za 400,- kč a já jsem pořád váhala jestli si ho mám koupit a nakonec jsem si ho nekoupila a řekla jsem si že počkám na vánoce, dále je můžete sehnat v Pimkie, New Yorker, H&M, Gate ..

Shoes on out? - Dlouhodobě pátrám kde seženu levné dr.marteens a už vím kde v Terranově je mají snad za 1000,- kč jenže se obávám toho že by mi dlouho nevydrželi a 1000,- kč by bylo fuč. Boty z vysokou podrážkou něco jako creepers by se hodili i do deštivého dne a i do teplého dne - zvolila bych obojí . První boty na obrázku koupíte už snad taky všude a v různých tvarech já je viděla v H&M, Terranově a v Tally Weijlu celkem za slušnou cenu ale také si počkám na vánoce.

Beanies - Sladé beanies se teď nosí pořád a hlavně ve větrném počasí když nechceš aby ti vítr nerozfoukal vlasy a aby jsi nevypadala jako samara, Beanies už mám doma dokonce 3 a o těch se chystám udělat recenzi také . Včera jsem si dokonce jednu sladkou beanie koupila v Tally Weijlu z oušky a můžu říct - je skvělá ! ♥
Měly jich tam hrozně moc, i tu hnědou co je na obrázku a ta stála 250,- kč, také jsem nad ní pořád váhala že si jí vezmu ale nevzala jsem jí, protože mi přišla sladší ta s ouškama .
Pohybují se od ceny 100,- kč výš .

xx Nath

2 komentáře:

  1. Aj ja premýšlam o tej kaki bunde.. už som ju v H&m vydela dávnejšie, ale je dosť drahá (okolo 70/80 €) čo je pre mňa veľa. :/ :) možno na vianoce si ju kúpim!
    ♥ http://nicollemagat.blogspot.sk/ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :/ počula som že je drahá, ale tak :D keď zahrabeš vo starých veciach bo dedkovi či babke tak nájdeš niečo v kaki !! :)
      :D ja som našla košelu :)
      Nath

      Vymazat