úterý 29. října 2013

Rozhovor s Kristínou Hanzalíkovou


Dnes je tu teda ještě další článek a to rozhovor s blogerkou Kristínou Hanzalíkovou
kterou jako blogerku už déle sleduji v oblíbených, miluji její články a vlastně obdivuji její styl .
její blog naleznete -> http://kristinahanzalikova.blogspot.sk/ <-
je to Slovenka takže bude rozhovor Slovensky



ROZHOVOR

1. Čo ťa priviedlo k tomu že si si založila blog? Vždy som chcela mať blog, no a potom sa ma niekto spytal či si ho nezaložim tak som si povedala že prečo nie.
2. Ako si z blogom začínala?
S blogom som začinala dosť aktivne všeljake príspevky niekedy boli nakoniec za deň aj 2 príspevky haha. Uplne som bola do toho zažratá. 3. Kto je tvojou inšpiráciou? 3. Mojou inšpiráciou je moja mamina no čo sa tyka z celebrit tak zo žien Selena a Miley a z mužov rozhodne Justin 4. Čo považuješ za svoj najvatší úspech? Za moj najvačši úspech fuuu... Tak zatial je to stretnutie s Justinom samozrejme ale taktiež považujem za svoje úspechy niekoľko x hádok a dokonca som si pretrpela aj šikanu. 5. Čo pre teba znamená móda? Móda znamená pre mňa aj vela aj nič. Nie som nejaká fanatička v móde no keď sa mi niečo pači tak to musí byť moje haha. 6. Čo by podla ťeba, nemalo chýbať v šatníku? Uuuuu tak to je ťažka otazka všetko je pre mňa dosť podstatné jak nohacice tak trička jak kabelky tak šperky. 7. Ako by si popísala svoj štýl? Moj štyl je moj vlastny štyl obliekam si to čo sa mi pači no samozrejme držim sa najnovšou modou a vždy sledujem čo je teraz IN. 8. Kde najradšej nakupuješ? Najradšej nakupujem vo Forever 21. 9. Kam by si to všetko chcela dotiahnuť? Kam by som to chcela v živote dotiahnuť... Ťažka otazka nakolko mi je len 15, ale chcem to dotiahnut ďaleko a vysoko haha. 10. Keby si si mala práve kúpiť tri veci, čo by to bolo? Meet and Greet na Justina, Nové oblečenie, A psa :DDD vždy som ho chcela. 11. Kam by si išla radšej do Anglicka či do Ameriky? Čo sa tyka kde by som chcela radšej žiť tak Anglicko.. No na dovolenku by som do takeho NY alebo LA určite šla radšej ako do Anglicka hah. 12. A ako dlho sa venuješ blogu? Od začiatku tohto leta Chci ještě jednou mockrát poděkovat že jsi na mě Kristína čas udělala, hrozně ráda jsem s ní ten rozhovor udělala! Takže moc ďakujem ♥ a určitě se těšte na další rozhovor a s kým to vám neprozradím Nath x

2 komentáře: