úterý 29. října 2013

Informace o Výherci

Zdravím všechny, dnešní odpoledne je celkem zamračené tak jsem si našla konečně čas na článek ve kterém dám trochu víc informací o výherci giveaway ! :)
Takže vyhrála to dívka jménem Benedikta, je ze Slovenska no vlastně můžu vám říct že je to moje nejlepší kamarádka, dřív jsem bydlela na Slovensku ale teď bydlím v Česku .
Byla to hodně velká náhoda protože mi losovat pomohla mamka ze 7 lidí to byla náhodně má kamarádka, strašně moc jí gratuluji . Balíček pošlu tenhle týden, je hrozně nedočkavá kdy už jí to sakra přijde :D
Věřím v to že to vydrží a zachvilku to bude v její rukách.
Ještě jednou vám sem napíšu co vyhrála: Lak na nehty, Oční stíny, Tkaničky do bot, Náramek, Náušnice
má s toho velkou radost !
Teď už bych chtěla něco méně napsat k blogu, je pravda že jsem se trochu na blog vykašlala protože jsem stále chodila ven a neměla jsem moc času ale teď už slibuji že budu na blog články přidávat a když vám napíšu že dám na blog příspěvek zítra tak ho dám :) budu se snažit o něco víc kvalitních fotek a o víc článků které by vás zaujali ..
Takže dneska si pro vás připravím článek ještě jeden a dám vám ho sem :)
zatím se s vámi loučím
xox Nath


Žádné komentáře:

Okomentovat