pátek 18. října 2013

Avon conditioning eye make-up remover lotion - RECENZE


Dnes budu "recenzovat" Avon odličovací mléko/krém na oči :)
Musím říct, že mě tento odličovač dost okouzlil, jsem s ním spokojená .

Použití: Před použitím důkladně protřepejte.
Dva kosmetické navlhčené tampóny přiložte na zavřené oči (na každé oko 1 kosmetický tampón), nechte 10 sekund působit a pak důkladně stáhněte čistou vodou 
.

Výhody: Vyhovuje mi, i když jednou mě z toho pálily oči, ale nemám je nějak podrážděné .
Stačí se řídit podle použití a oči budete mít hezky odlíčené .

Nevýhody: Když si dáváte více vrstvy řasenky což dělám já a používám víc než jednu řasenku, tak se mi řasy hodně zvýrazní a mám to po vrstvách, takže hodně řasenky . To jde odlíčit trochu špatně, a trvá to déle . Jináč kdo si dává na řasy dvě vrstvy řasenky tak vám to oči odlíčí . To samé i u očních linek, stínů apod.

Jak tento produkt hodnotím já?: Takže já bych tento produkt zhodnotila, pozitivně :) protože mi to vyhovuje a oči mi to odlíčí perfektně za mě 5/5 jsem spokojená .
Tento odličovač by jste měly sehnat snad všude, možná krom DM drogerie, já to sehnala u nás ve městě v drogerii za 69,-kč (:D) 




Jakému odličovacímu produktu dáváte přednost vy ? :)
můžete napsat do komentáře
Nath x



2 komentáře:

  1. Používam tiež tento + ešte jeden od Fleur de Santé :)

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat