středa 30. října 2013

Today's shopping

Dnes jsem šla po dlouhé době do drogerie u nás ve městě,
 bylo to pro mě nutností protože jsem shopaholik.
Dost dlouho jsem v drogerii nebyla a delší dobu jsem se rozhodovala si koupit čistící gel na pleť a tak jsem neváhala a hned mi jeden padl do oka, jenže já tam objevila další dvě věci a tak jsem si je koupila také.
Dekorativní kosmetiku jsem si dnes ale nekoupila, nějak mi v té naší drogerii nesedí ty ceny takže pro mě byla dnes jedničkou kosmetika pečující.



KRÉM - Avon, 49,-kč



ČISTÍCÍ GEL - Avon, 49,-kč


ZÁZRAČNÝ KELÍMEK (Balzám) - Oriflame, 109,-kč

Určitě si někdo říká "to je ale malý nákup", jenže já zas nemám takovou úchylku si kupovat plno věcí .
Spokojeně si vystačím i s těmito třemi věcmi a jsem spokojená !
Pokud by jste na něco chtěli Recenzi určitě mi napište :)

OTÁZKA: Používáte nějaký čistící gel i vy? Od jaké značky?
pište do komentářů.

xx Nath

6 komentářů:

  1. ja používam čistiacu vodu od oriflame(: inak si krásna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj tú si budem musieť niekedy vyskúšať :)
      Ďakujem moc !! ♥ :)

      Vymazat
  2. Já už dlouho používám ten od Avonu, který jsis koupila :) Používám ho ráno a večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super !! :) jsem s ním spokojená, pleť hydratuje a po čištění jí mám hebkou :3 :)

      Vymazat
  3. Ten čistící gel od avonu také používám a řekla bych že je dobrý. =)

    OdpovědětVymazat