čtvrtek 12. září 2013

☼ Summer TAG ☼

Takže dnes takový neobvyklý článek, a to Summer TAG :) otázky jsem si připravila sama takže bych nerada viděla komentáře typů 'ty otázky jsi zkopírovala' .
 Nene otázky jsem si vymyslela do plánovacího bloku a teď vám to sem dám, je strašně hnusné počasí a já jsem zabalená pod dekou, píši článek a poslouchám písničky :)
jdeme na to!

1. Jela jsi v létě na dovolenou přesně tam kam jsi chtěla?
Určitě nejela ale je to první rok co jsem opravdu hodně moc chtěla do Anglie, ale nesplnilo se to . V červnu jsem jela na Slovensko protože měla teta svatbu a já jsem se rozhodla že tam zůstanu ještě celý červenec a to jsem zůstala .

2. Jak by jsi popsala svůj nejlepší letní den?
Tak určitě na výletě s nejlepší kamarádkou více je toho hned pod touto otázkou.

3. Jela jsi někam na výlet, a s kým?
Jela, a jely jsme do Trnavy na big shopping s nejlepší kamarádkou, její mamkou, mojí mamkou, s bráchou, sestřenicí, s kamarádky sestrou . Určitě jsem si to užila, asi 10x jsem jezdila tam a zpět na jezdících schodech, poté jsme chodily po Apple Obchodě kde jsme se vyfotily na Ipad a Iphone 5 :D těsně před prodavačem, no a potom jsem kamarádku vozila v TESCO nákupním košíku .

4. Oblíbená fotka z léta ?Jsou asi 3x :)
S nejlepší kamarádkou .


Se sestřenicí .

A na svatbě mé tety :)

5. Oblíbená letní písnička?
Tahle byla nejvíc, miluju jí pořád :)
http://www.youtube.com/watch?v=rkvn52YD7es

6. Zamilovala jsi se do někoho přes prázdniny?
Jo zamilovala, dokonce s námi ten kluk i stanoval protože to byl mojí kamarádky bratranec takže tak, jo ale šanci jsem nedostala, tak snad někdy v příštím životě :)

7. Nejoblíbenější letní outfit?
Tyhle šaty které mi koupila babička :)



8. Četla jsi přes léto knížku?
 Jojo četla jsem tu co je na fotce, přečetla jsem 100 stran ale potom mi jí sestřenice vzala :)
je slovenská, a není o lekcích lásky . Má úplně jiný obsah je dokonalá♥


9. Oblíbené jídlo které jsi o prázdninách jedla?
Jednoznačně Pizza in da Taverna Galanta, byla výborná :D ale taky jsem dost na tom Slovensku přibrala, v Česku je to rozdíl tady hubnu .

10. Jak by jsi shrnula tyto letošní prázdniny?
Jednoduše NEJLEPŠÍ PRÁZDNINY :) celkem dost se těším na příští rok protože pojedeme do Itálie a možná když mi to vyjde se konečně podívám do Anglie :)

Toť vše :) v sobotu pojedu do Německa a potom razím na kamarádovo oslavu, takže článek možná nebude, možná jen nějaký menší když přijdu brzo a nikam nepůjdu :)
xx Nath

2 komentáře:

  1. Díky za nápad na další článek. V rozepsaných si shromažďuju to co bych chtěla jednou použít, otázky jsem si přepsala a po létě se do tohoto tagu určitě pustím ! :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, není za co :)
      Tenhle tag je na léto nejepší.

      Vymazat