sobota 3. května 2014

May Wishlist

Dnešní článek bude o mém My Wish-listu který jsem si sama navrhla.
Jak už jsem se zmiňovala nějak teď nejsem zblázněná do nákupů a tak nic nepotřebuji, ale pár věcí které už bych si pořídit chtěla se našlo.


(Chyba - nemá tam být March ale May)

1. Gold/Silver Chain - Takže první věc kterou bych si ráda pořídila je Zlatý nebo Stříbrný řetěz, nevím jak to nazvat. Teď už se dá koupit opravdu všude, jak Tally Weijl tak H&M.
Za celkem dobré ceny ho mají na Ebay kde stojí třeba kolem 100,- kč jenže jsem se ještě s Ebay-em pracovat nenaučila.

2. Mint green nail polish - Další věcí na mém seznamu je lak z kolekce Rity Ory který odpovídá odstínu Mint Green u Essie, tenhle lak jak jsem si všimla má teď hodně slečen oblíbený.
Já už ho chci docela dlouho, ale kdo si počká ten se dočká a máme tu Rimmel zrovna s kolekcí Rity.

3. Aussie Shampoo - Do třetice všeho dobrého byl do mého Wishlistu zapsán i Šampón od značky Aussie kterou nalezneme v DM drogerii, ráda vyzkouším něco nového a tak budu ráda když mi některá z vás - která tento šampon od Aussie vlastní napíše do komentářů jestli vám vyhovuje.

4. Sunglasses - No a jako poslední věc tu mám brýle, jelikož už se nám blíží léto.
Začínají se mi líbit brýle ve stylu "cat eyes" nebo pilotky které jsem minulé léto měla ale jsou na šrot :)


Co máte na svém Květnovém Wishlistu vy?
Doufám že se líbí :)
Nath

6 komentářů:

  1. Ten lak z kolekce Rity Ory chci taky:33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má jich ještě mnohem víc, mrkni se na google :)
      nemůžu se dočkat až si ho koupím..
      Nath

      Vymazat
  2. Lak od rimmel Rita Ora mám v tomhle odstínu!Výdrž má dokonalou!A ta barvička..♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím! :) ta Barva je naprosto krásná ♥
      Nath

      Vymazat
  3. Reťaze presne tieto obe už mám :D a presne šampón aussie by som veĺmi chcela skúsiť :)

    Keď máš čas pozri si môj a kamarátov blog, život modelingovej mestskej miniority :)
    http://high5bitch.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všetci tie reťaze majú, len ja si čakám :D
      v drogérke ho majú okolo tých 5 Eur - Aussie :)
      Určite pozrem, Ďakujem
      Nath

      Vymazat