středa 30. dubna 2014

Hello MAY

Dnešní článek jsem si připravila trochu takový no dá se říct "kecací" ..
Jelikož se jsem dnes neměla nějak náladu fotit do článku tak to bude jen takové psaní co je nového a tak, docházejí mi nápady s tím co vám sem dávat a příspěvky aby se líbilo, takže bych byla moc ráda kdyby jste mi sem napsaly nějaké návrhy co udělat do budoucna, co změnit apod.
Konečně k nám vítá květen, máj lásky čas a právě od 1. května už se rozjíždí můj Zdravý Životní Styl naplno což doufám že mi vydrží , chtěla bych začít trochu víc zpevňovat, motivovat se a zhubnout na takovou váhu kterou už si přeji déle.

Dále bych za nějaký čas chtěla začít natáčet videa ovšem pokud by byl zájem :)
chtěla bych se rozjet trochu víc, plánovala jsem vám už asi před měsícem natočit video z giveaway jenomže slečna Norči Jordanová u které jsem tu giveaway vyhrála se mi neozývá, už ani neodepisuje, a dokonce jde možná o "podvod" :/ což mě moc mrzí, strašně se na tu výhru každým dnem těším a ono nic stejně asi nebude takže to dáme stranou.

Jako další je asi to že poslední dobou vůbec nejezdím nakupovat, nic si nekupuji, žádnou kosmetiku, věci a ostatní. Abych pravdu řekla jsem docela šetřivý člověk i když jsem si dřív ty peníze z kasičky vybírala ale teď už mě to nějak ani neláká si jí vybrat a honem rychle to utratit za něco co původně nechci.
Čekám na to až někam pojedeme a nakoupím si toho víc, než jezdit častěji nakupovat a kupovat si dokola věci. Takže moc nějakých těch HAUL článků nečekejte, opravdu já za to nějak moc nemohu :)
Určitě počítejte s "March Favourites", diy návody, ootd, možná i nějakou tu "rutinu" a tak dále ..
Nechci nic slibovat ale sto pro na to dojde!


To by bylo asi vše, co jsem měla na srdci vám napsat a vidíme se v sobotu .. to už si připravím nějaký speciálnější článek :)
Nath x

2 komentáře: