neděle 18. května 2014

DIY: Easy cup on tea

Déšť se nezastaví a já už ráno přemýšlela co budu dnes dělat?
 Napadl mě docela nečekaný nápad na DIY kterou vám tu ukážu, je to velmi jednoduchý návod jak si zkrášlit svůj šálek na kávu nebo čaj :)

Co budete potřebovat?
1x Obyčejný bílý hrnek
1x Černý centrofix
                                                 

Dalším krokem je si najít nějaký text, nápis nebo obrázek který na ten hrníček nakreslíte podle svých představ :)


Já jsem si to vyladila trochu podle sebe.
Pokud bude některá z vás tvořit něco podobného tak budu ráda když mi to pošlete do zpráv na mojí facebookovou stánku která je ZDE :)



Doufám že se vám DIY líbí :)
Nath

4 komentáře:

  1. Ahoj
    Úžasné DIY! Raz ho určite vyskúšam lenže neviem kresliť ale skúsim :). Maš to fakt super urobené Hlavne to OKAY?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj
      Určite to zvládneš, je to veľmi jednoduché! :)
      Ďakujem moc x

      Vymazat
  2. juu to je super napad, neverila bych, ze jde kreslit fixem na hrnek, ale vlastne je to logicky :) moc se ti to povedlo, ja kreslit vubec neumim :-/

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Centrofix je super, drží to na tom :)
      Kreslit umí každý, někdy to vyzkoušej :)
      Moc Děkuju
      Nath

      Vymazat