čtvrtek 15. května 2014

Mini HAUL/May

Po delší době vám přináším menší nákupy, i když ještě květen nekončí tak jsem se rozhodla vám sem pár nových úlovků dát.
Ještě než začnu tak bych se vám chtěla omluvit že déle nebyl článek ale měla jsem docela dost práce, byla jsem pár dní na Slovensku a zrovna v sobotu jsem vám nemohla přidat článek protože jsem byla na svatbě a neměla jsem internet :)



 1. Sally Hansen Nailpolish - Tenhle lak jsem si v posledních dnech hodně oblíbila, jak v barvě tak v tom jak vydrží a jak vypadá.
Je to lak v odstínu 300 Cherry Drop, kde se dá sehnat a ani cenu opravdu nevím protože jsem ho dostala.
Doporučuji


2. Veryme topcoat - Jelikož se v mé sbírce laků ještě nenacházel žádný "top coat" tak jsem si ho konečně pořídila a myslím že jsem sáhla po dobrém.
Koupila jsem ho u nás v místní drogerii takže nevím kde by se dal sehnat, stál něco kolem 55,- kč


3. Rimmel London Nailpolish - Konečně se první věc z mého wishlistu splnila, a je to lak z kolekce Rity Ory od Rimmel London.
Nádherná mint barva!
Chvilku se mi s tím lakem pracovat nedařilo, dělal mi takové průhledné místa ale nakonec jsem to zvládla skvěle a mé nehty na svatbě zářili.
Stál mě něco kolem 50,-
Odstín: 873 Breakfast In Bed
 

4. Aussie Miracle Moist Shampoo - A další věc z mého wishlistu naprosto neuvěřitelné že ho konečně mám!
Voní jako žvýkačka, vůbec mi ta vůně nevadí protože mám ráda sladké vůně co voní jako bubble, žvýkačka.
Je to šampon pro poškozené, suché vlasy a vlasy jsou po něm takové hebké :)
jsem zatím moc spokojená, stojí kolem 150,- kč


5. Summer Hill Body Powder - S touhle věcí jsem se ještě neseznámila takže nevím co to je, ale předpokládám že nějaký "tělový" pudr podle popisu.
Opět jsem to dostala, netuším kde se to dá sehnat a za jakou cenu
jestli to některá z vás vlastní a nebo alespoň některá z vás tuší co to je budu ráda když mi to napíšete :)


6. Essence GET BIG LASHES mascara - Tuto řasenku jsem si dovezla ze Slovenska, samozřejmě se prodává v každé prodejně DM.
Pár krát jsem ji už vyzkoušela a zatím jsem s ní spokojená, uvidím co bude dále :)
stála nějaké 2,49 




7. Dr Balm - Další věcí z dekorativní kosmetiky je Dr Balm který jsem si přála už dlouhou dobu.
nejtmavší odstín - HONEY MOON Kiss SOS
rty docela hydratuje, krásně voní
Stál mě 1,19 

 8. Hairbow & Bracelet - Tyhle dvě věci jsem si koupila docela narychlo protože jsem byla na svatbě a moc se mi to hodilo.
Obě dvě věci jsou z Kiku


9. Owls Necklaces - Doufám že jsem na nic nezapomněla, poslední věcí jsou tyhle dvě krásné sovičky které jsem sehnala na www.votocvohoz.cz
Obě mě stáli 100,- kč dohromady

Doufám že se líbí, těšte se na další článek! :)
Nath

2 komentáře: