úterý 3. června 2014

Brandnooz box/Květen 2014

Konečně jsem se dostala po dlouhé době ke psaní článku, a poprvé jsem se seznámila s Brandnooz boxem který mi poskytla k recenzi zdrama služba www.brandnooz.cz
Minulý týden ve čtvrtek 29.5.2014 mi právě dorazil, ještě před tím než mi přišel jsem si ráno projížděla jejich stránku na které jsem zahlédla plno komentářů s tím že se ve více boxech rozbili okurky což mě moc mrzí.
Mě se naštěstí okurky v boxu nerozbili, co bych jen připsala je že krabice přišla trochu pomačkaná ale to mi vůbec nevadilo.



 Celá krabice vypadá takhle a vážila 3,5 kg.

GREŠÍK Ochutnávka koření
První co mi padlo do ruky byla tato Ochutnávka koření, přijde mi to jako super věc na vaření.
Bohužel já to nevyužiju tak to putovalo k mamce která s toho měla obrovskou radost.

Cena za balení: 42 Kč
Na trhu od: říjen 2014
55g

Dobré z ovsa

Jako další tu mám tenhle balíček nějakých dobrých ovesných cereálních kuliček.
Jsou velmi vhodné na snídani a také dobře chutnají, do dvou dnů byl balíček pryč (je vidět že mi to chutnalo, haha) .

Cena za balení: 49,19 Kč
Na trhu od: červenec 2013
350-300g

SoftKings Měkké cookies

Dále jsem sáhla právě po této cookie s kousky belgické čokolády, hned jak jsem nafotila produkty byla snědena!
Výborná, měkká, lahodná umm.
Doufám že na ní narazím někde v obchodě protože chutná opravdu dobře.

Cena za balení: 12,90 Kč
Na trhu od: únor 2014
45g

X - SIMPSONS Energy drink / SIMPSONS Cola



Poté jsem si všimla těchto pěkně ozdobených plechovek které mě v celku zaujali, první je nějaký Energetický drink - který mi ještě leží v lednici a zatím na něj nějak nepřišla chuť ho ochutnat.
A druhá plechovka obsahuje Coca Colu s vysokým obsahem kofeinu - už jsem ji stihla vypít ve škole, a po pravdě mi docela chutnala i když colu nepiju.

1. Cena za balení: 20 Kč
Na trhu od: červenec 2013
250 ml

2. Cena za balení: 19 Kč
Na trhu od: červenec 2013
0,5 l

BOHEMIA Vroubkované Burger
Dále mi zachutnali tyto vroubkované chipsy s příchutí burgru, po dlouhé době jsem ochutnala opravdu dobré chipsy.
Chutnali jak mě, tak mamce i taťkovi.

Cena za balení: 24,90 Kč
Na trhu od: květen 2014
70g

efko Moravské tradiční okurky
Právě tento produkt přišel některým z vás poškozený, ovšem já jsem byla opravdu ráda že se mi to nestalo.
Vůbec nechápu co s tím ta služba PPL dělá ale tak stává se.
Ještě jsem se nedostala k tomu je ochutnat, ale mám pocit že už to zkusil taťka a docela mu chutnali.
Podle mě to byl trošku blbý nápad dát do boxu okurky.

Cena za balení: 45,90 Kč
Na trhu od: sezóna 2013/2014
670g

BORNIER Dijonská hořčice
Jako další produkt tu mám tuhle Dijonskou hořčici kterou se chystám použít do jedné "pomazánky", možná že bych na to mohla udělat i post nebo video.
Mamka už ji zkusila ochutnat a bylo mi řečeno že hodně pálí takže se toho trochu bojím.

Cena za balení: 55 Kč
Na trhu od: květen 2014
210g

HELMANN'S Green Pepper Sauce
Jako poslední velký produkt tu mám tuhle omáčku k masu, která ještě nebyla otevřená a chystáme jí použít na grilování.
Četla jsem že je dobrá k pečeným bramborám, tak jsem zvědavá jak bude chutnat.
Určitě dobrá věc na to grilování k masu a ostatním.

Cena za balení: 39,90 Kč
Na trhu od: březen 2014
250 ml

MENTOS Žvýkačky pure fresh
Úplně poslední věcí tu byli tyto dvoje žvýkačky od mentos s měkkým jádrem a extraktem zeleného čaje ve dvou příchutích Fresh Mint a Spearmint.
Jsou svěží a taky dobré!

Cena za balení: 14,90 Kč
Na trhu od: květen 2014
15g

Earl Grey
Nakonec jsem tam našla už jen tento Ahmad Tea, takže je to nějaký tradiční Londýnský čaj.
Moc se mi líbí ten vzhled a taky se těším až si ho dám :)

Moc Děkuji službě brandnooz box!
Hrozně mě to nadchlo, potěšilo a většina věcí z balíku mi moc chutnala.
Moc se těším na další spolupráci :)
Jaké máte zkušenosti z brandnooz boxem vy? Co vás v něm tento měsíc nejvíce potěšilo?
Budu ráda když mi to napíšete v komentářích
Nath

Žádné komentáře:

Okomentovat