úterý 10. září 2013

OOTD - Friday: 6.9.2013

Hi Ladies
Dnes jsem si pro vás připravila menší článek který jsem zanedbala a měl být v pátek, moc se vám omlouvám ale už se to nestane . V pátek jsem se chtěla trochu víc "upravit", tak jsem se do toho pustila . Udělala jsem si velké krásné vlnky, s kulmou která je stará asi 15 let a je pořád dobrá!
Poté jsem si oblékla mou košili a dala jsem si šortky které jsem si vyrobila když jsem se nudila, a tak vznikl tento outfit, je to jednoduché když se vám do toho chce se takhle trochu víc upravit tak to bude vypadat dobře :)
Vyšla jsem na ulici, všichni na mě koukali a já si říkala "what is" ? co se děje že na mě tak koukají, poté mě dokonce nepoznala ani vlastní spolužačka se kterou se znám 5/6 let, ve škole mi potom říkala "Já tě nepoznala, myslela jsem si že jsi Pražanka" :O
Divila jsem se, ale tak je to Česko tu na ty věci mají lidi jiné názory, v Anglii vás aspoň respektují a líbí se jim to :)
takže Outfit:
Celý Outfit

Košile: Tom Taylor

Šortky: MAC - DIY


Boty: Deichmann

Budu ráda za komentáře :) xx Nath

2 komentáře:

  1. Za nepoznání se ještě jednou omlouvám..Jinak úžasný outfit :)

    OdpovědětVymazat