neděle 1. září 2013

Small Shopping: Thursday

Zdravím, po pár dnech je tu zase článek a zítra zase škola :) řeknu vám že se vůbec netěším, nějak mě to tam prostě netahá .
Slunce svítí, já sedím za pc a píšu článek pro vás o mých novinkách které jsem si ulovila ve čtvrtek a i za den se dá nashromáždit dost věcí z nákupu ! jdeme na to ..


1. Make Up od Miss Sporty - So Energetic
2. Korektor od Essence
3. Garnier - Peeling
4. Lak na nehty - Essence special effect!
5. Make up brush - Ebelin :)

6. Box/Krabička - Kik
7. Blok s Anglickou vlajkou - Kik
8. Časopis FASHION

Dále jsem si koupila pilotky/brýle, černé leginy, školní potřeby :)
to už asi fotky netřeba, jsem za ty věci spokojená a recenzi na korektor, make up, peeling a ostatní kosmetické věci, bych vám mohla udělat pokud někdo chtít bude ..
to je zatím vše z mého nákupu .
xox Nath




Žádné komentáře:

Okomentovat