neděle 6. dubna 2014

beautiful flowers

 Ahoj Holky, po delší době tu máte konečně článek!

Nejdříve bych se vám chtěla omluvit za to že jsem déle nic nepřidala, ale nějak jsem na to neměla čas protože jsem chodila s kamarádkou na kolo, na procházky a vracela jsem se domů až večer.
Víkend jsem strávila dobře i špatně, v pátek jsem strávila večer s kamarádkou a kamarádem, v sobotu mě docela zklamalo počasí ale večer už bylo fajn, no a dnešek jsem strávila asi nejhůř protože jsem onemocněla, mám velkou spotřebu kapesníků, knedlík v krku, no vždyť vy to znáte, doufám že se s toho co nejdříve dostanu.
Ještě bych vám sem chtěla přidat dvě fotky ze včerejška, po dlouhé době jsem vyškrtla z mého wishlistu flower crown (květinovou čelenku) a udělala jsem si jí :) což mě docela potěšilo, dnes jsem si udělala další. 
Ale té fotku nemám, a ještě před čelenkou mě chytla taková tvořící doba takže jsem si udělala nové nehty :)


Když budete chtít, můžu udělat návod jak na nehty tak na čelenku.
Doufám že se vám článek líbil, xo Nath





2 komentáře:

  1. na tú čelenku by som bola rada ak by si pridala návod. :) vyzerá dobre :) a nechty sú pekné :3

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buďem sa snažiť urbobiť čo najskor ten návod :)
      Ďakujem moc! ♥

      Vymazat