sobota 1. března 2014

TAG: Liebster Award

Dneska jsem si pro vás připravila TAG s názvem Liebster Award, viděla jsem ho u více blogerek tak jsem si řekla že proč vám častěji nedělat nějaké tagy?
Předem bych vám chtěla říct, že se trošku odnaučuji psát smajlíky takže dnes se bez nich obejdeme.
Doufám teda že se vám bude líbit a jdeme na to.

1. Tvá oblíbená kosmetická značka?
Oblíbených značek mám víc, ale nejvíce asi Essence a Maybelline.

2. Co by jsi chtěla v životě dosáhnout?
O tomhle ještě nějak moc nepřemýšlím, ale jednou bych chtěla být slavná bloggerka/youtuberka nebo herečka.

3. Jaký je tvůj nejoblíbenější kus oblečení?
Jednoznačně legíny, nějaké volnější random tričko a černý svetřík.

4. Tvoje nejoblíbenější obchody s oblečením?
Tally Weijl, H&M, Gate a New Yorker.

5. Tvoje nejoblíbenější blogerky?
Dommie - www.fvckya.blogspot.cz
Norči - www.norcijordan.blogspot.cz
Moma - www.momahornakova.com
a spousta dalších, ale tyhle jsou asi ty nejlepší co sleduji.

6. Jak by měl podle tebe vypadat dokonalý muž?
Černé nebo Hnedé vlasy, hnedé oči, pěkné tělo!

7. Věnuješ se nějakému sportu?
V létě jezdím na kole, bruslích.

8. Tvůj nejoblíbenější outfit?
Oblíbených mám hodně, ale nejvíc nějaký svetr s legínami.

9. Proč jsi se začala věnovat blogování?
Protože mě odjakživa baví se inspirovat, číst články, a hlavně jsem milovník módy a kosmetiky to je asi ten největší důvod proč jsem si založila blog.

To je tedy vše, určitě se těšte na další články a na další tagy semnou
xox Nath






Žádné komentáře:

Okomentovat