úterý 18. února 2014

Essence MINI HAUL♥

Ahoj Holky, tak konečně po dlouhé době už jsem tu z článkem i když se mi ještě notebook nevrátil.
Sice ještě nevím kdy nám ho vrátí ale když tak vám budu psát články u babičky, zkoušela jsem to i v knihovně jenže tam mají nějaké speciální heslo na připojení USB takže jsem nemohla dát do článku fotky. Každopádně teď bych se vrhla na to mini haul :)
Před nedávnem jsem byla v DM zrovna začali rušit více jejich produktů, které se nahradí jinými. Hned jsem si toho všimla a něco si koupila.


1. Essence STAYS NO MATTER WHAT - Jako první jsem potřebovala nějakou černou tužku, pod ruku mi přišla právě tahle černá která je opravdu fajn :)
ale nedá se ořezávat a asi ani nějak vystrkovat, to jediné mě na ní štve.
Jináč stála pouhých 30,- kč :)

ESSENCE Sun Club bronzing powder - Jako další jsem si pořídila tenhle bronzer v odstínu 02 sunny. Nevím co bych k němu víc dodala :) stál 30,- kč z 99,-  kč

ESSENCE rtěnka - Rtěnku jsem ještě nezkoušela ale barvu má opravdu krásnou :)
je to taková třpytivě růžová a stála 30,- kč :)

Další věcí jsou tyhle T-today čistící vlhčené ubrousky na pleť které mi koupila babička ale nevím kolik stály, něco kolem 30,- kč určitě :)
no a jelikož mi nějak blbnou obrázky tak mi zrovna ta poslední věc od Essence nejde přidat, tak vám sem přidám neoriginální obrázek.


No a poslední je tahle Sun Club paletka od Essence, omlouvám se že jsem nedala mojí skutečnou fotku ale nějak mi to v obrázcích blbne, dopisuji článek ve škole :)
Stála 30,- kč

Doufám že se vám článek líbil, tenhle týden už by se mi měl notebook vrátit tak doufám že už to bude co nejdříve :)
Nakupoval z vás někdo taky tyhle produkty od Essence?
xox Nath

2 komentáře:

  1. ta paletka od essence vypadá skvěle :O lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti je ještě hezčí, má krásné barvy :)
      Děkuju, mrknu na blog :)
      Nath

      Vymazat