pátek 21. března 2014

BACK ON THE BLOGGER!

Zdravím vás po dlouhé době, konečně se mi vrátil zpět notebook do svých rukou! :)
Jsem hrozně ráda že už ho mám zpět, nedalo se to vydržet bez psaní článků a novinek.
 Asi předevčírem jsme si ho byli vyzvednout, i když nám ho ještě neopravili a je potřeba tam něco dokoupit ale od toho odstoupíme.

Včera už k nám zavítalo jaro a docela mě začínají napadat návrhy na články, můžete se těšit na nějaké ty novinky, nákupy, pokud se to povede natočím vám video protože jsem vyhrála jednu skvělou giveaway a čekám na to kdy mi přijde.
Dále si pro vás chystám nějaké OOTD, a spousta dalších které prozrazovat nechci. Doufám že mi tu ještě některá z vás zůstala a nadále si čtete můj blog, musím se pořádně rozjet a myslím že to půjde jako po másle.
Zítra večer bych se možná vrhla na nový design blogu, a když se mi bude chtít ještě teď tak si ho rozdělám a zítra to nějak do upravím



Budu moc ráda když mi do komentářů pošlete své blogy, abych měla co číst :)
doufám že se vám tohle menší přivítání líbilo ..
Nath x

4 komentáře:

  1. mě se tvůj design líbí i teď, tak jsem zvědavá jak ho chceš vylepšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jsem pozměnila tapetu a nápis, doufám že se ti líbí i teď :)
      Děkuju :)

      Vymazat