čtvrtek 15. srpna 2013

❤ Review: Love Lips ❤

Hello
Dlouhou dobu jsem toužila po BABY LIPS ale jelikož ho tady v Česku ani na Slovensku neprodávají tak jsem objevila LOVE LIPS od Dermacolu, hned jak jsem vešla do DM jsem začala hledat značku Dermacol, ta mi padla přímo do očí kde jsem viděla love lips a hned jsem po jednom sáhla .
Koupila jsem si odstín č. 02 peach :)
Dělají stejné vzhledy a dokonce jsou i stejné barvy těch balzámů, jsou o něco menší než baby lips protože baby lips jak jsem četla vydrží déle než love lips, ale mě to nějak nevadí .
Na love lips se mi líbí hlavně to jak voní a jak mají pěkný ten vzhled obalu, kdo love lips má tak ten ví protože je to opravdu velmi dobrý balzám na rty a hned jsem ho musela vyzkoušet, strašně pěkně mi voněly rty :)
Chtěla bych se vás zeptat .. 1. Který odstín love lips se vám nejvíce líbí ?
2. Po kterém odstínu by jste sáhly ?
Tohle by byla taková menší recenze love lips který jsem si teda koupila a jsem SPOKOJENÁ :)


Chtěla bych vám napsat ještě něco mimo recenzi, něco jako DIARY :) rozhodla jsem se že udělám GIVEAWAY za nějakou krátkou dobu když nakoupím vše co potřebuji abych to mohla dát do soutěže a abych mohla nějaké z vás udělat radost, tak doufám že se vás co nejvíce zúčastní :)
Dále bych chtěla napsat o tom že si připravuji další Článek: My august favourites a máte se na co těšit, bližší informace o giveaway dostanete během tří dnů :)
 xox Nath

Žádné komentáře:

Okomentovat