sobota 17. srpna 2013

My favourite role model

Hello everybody
Dneska jsem si pro vás připravila článek o mých oblíbených celebritách a idolech, každý má určitě nějakou oblíbenou celebritu nebo má nějakého idola . No a já jsem mezi vámi, začala bych tím že vám ukážu nějakých mých oblíbených celebrit .

1. Miley Cyrus
Proč jí mám ráda ? Protože mám ráda její písničky a miluji její styl a to jaká je :)má naprosto úžasný styl, ty věci které ona nosí bych si vzala i u nás do města protože mi opravdu nejde o to co se ostatním nelíbí :)
2. Cara Delevingne
Proč jí mám ráda ? Poprvé když jsem jí viděla jsem si řekla 'kdo to je? chtěla bych být jako ona' protože ona se nechová tak důležitě jako ostatní celebrity, má svůj vlastní styl takže nosí jen to co chce . Klidně se obleče jako kluk . Miluji jí !

3. Demi Lovato
Proč jí mám ráda ? Protože je to skvělá zpěvačka a herečka :)
4. Zac Efron

5. Taylor Lautner

A jaké jsou vaše oblíbené celebrity ? 
nevypsala jsem sem všechny celebrity které mám ještě ráda ale patří mezi ně ještě: Selena Gomez, Justin Bieber, One Republic, Ashley Benson, Vanessa Hudgens, Lea Michele, Zendaya Coleman a tak dále ..
V příštím článku už bych se mohla zmínit o August favourites a o GIVEAWAY ! :)
xox Nath

4 komentáře:

  1. Ja obdivujem tiež Miley Cyrus potom napríklad Rihannu,ale najviac zbožňujem Vanessu Hudgens pretože má úplne dokonalý štýl! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cara Delevingne miluju! Přesně jak si psala- to že se nechová povýšeně, a naprosto miluju její styl! :)))

    OdpovědětVymazat