pondělí 12. srpna 2013

#3 DIY for you

HELLO !
Dnes jsem si pro vás připravila 3 menší DIY výrobky, přemýšlela jsem o čem bych vám udělala článek a napadlo mě právě DIY jelikož já miluji vyrábět něco co se mi hodí a k čemu mám věci na to abych si to mohla udělat .
1. Cosmetics in containers
Nevíte kam by jste daly svojí kosmetiku ?
Mám pro vás jedno DIY které se hodí pro všechny, takže co potřebujete ?
1. Určitě vaší kosmetiku kterou nemáte kam dát .
2. Menší nádobky které jsou na fotce, seženete je v kiku nebo v kauflandu od 15-20,-kč za tolik jsem je koupila já .
A teď budete potřebovat ty vaše 'kontejnery'/nádobky do kterých si tu kosmetiku hezky naskládáte a
někam to uložíte .

Do první nádobky jsem si já naskládala moje řasenky které se mi válely v šuplíku nebo na skříni a potřebovaly někam uložit, do druhé nádobky jsem poskládala plno mých rtěnek a lesků na rty, no a do třetí nádobky jsem si říkala že bych mohla dát buď odpadky nebo si do toho naskládám npř. gumičky .

No a potom to už jenom někam uložím do mého velkého stolu a máme HOTOVO ! :)


DIY number 2 :)
Nevíte kam si uložit štětce ? Máte je všude možně rozházené a to se vám nelíbí ?
Budete potřebovat štětce, rýži, a nějakou skleněnou nádobku ve tvaru skleničky .
Jednoduše si rozbalíte rýži ..


.. kterou nasypete do té skleničky 
Naskládáte tam štětce a máte HOTOVO ! :)
(Omlouvám se za to že jsem do té skleničky dala jenom dva štětce, to myslím že stačí na ukázku :) )

DIY number 3 :)

Na začátku prázdnin jsem se začala nudit a napadlo mě že bych si mohla udělat nějaký sešit do školy který by byl opravdu pěkný a líbil by se mi .
Tak jsem se dala do práce, budete potřebovat obyčejný sešit, oboustrannou pásku a nůžky .

Nastříháte si nějaké články o celebritách ..

A polepíte tím celý obal sešitu :)
Zevnitř si můžete psát cokoliv, to už je na vás :)


DONE !
Velmi doufám že se vám tohle mé DIY líbilo a že se podle toho inspirujete když budete chtít, těšte se také na příští články ve kterých se dozvíte veeelmi moc informací :) také vás mohu ujistit o tom že za nějakou delší dobu začnu točit videa na youtube ale na to se musím ještě pořádně připravit ..
Pokud se vám článek aspoň trošičku líbil potěší mě komentář co by jste chtěli v následujících článcích :) pro dnes je to vše :)
xoxox Nath






Žádné komentáře:

Okomentovat